2010-09-30

Wkrótce premiera Firebird 2.5

Jak wiadomo, Firebird niedawno ukończył 10 lat (kod serwera jest rozwijany łącznie już od 26 lat). W najbliższych dniach, bo już 4 października 2010 r. odbędzie się premiera finalnej wersji serwera Firebird 2.5. Z tej okazji odbędzie się konferencja internetowa, którą poprowadzą Philippe Makowski (prezes Firebird Fundation) oraz Dmitry Yemanov (główny programista projektu).

Seminarium rozpocznie się 4 października 2010 r. o godzinie 1300 GMT (1500 czasu polskiego). Zainteresowani udziałem w tej konferencji mogą skorzystać z »tego adresu«.

2 komentarze:

  1. Z chęcią zagłebił bym się w szczególki nowej wersji firebirda ale ta marna dokumnetacja mnie zawsze mnie zniechęca. Czy środowiska FB nie stać na stworzenie dokumentacji chociaż trochę przypiminającej tej z postgresa? Czy może tak dokumentacja istnieje a ja nie potrafie jej znaleźć ( i nie chodzi mi o te szczątkowe oderwane od siebie skrawki dokumentacji zamieszczone na stronie głowej FB)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś dokumentacja była marna, a właściwie niemal wcale jej nie było. Obecnie od jakiegoś czasu jest przyzwoita dokumentacja na internetowej stronie projektu.

    — http://www.firebirdsql.org/index.php?op=doc
    — zobacz w "Reference Material".

    Aktualnie dostępna jest dokumentacja do wersji 2.1. Pewnie niedługo będzie zaktualizowana do wersji 2.5. Tymczasem o nowościach w 2.5 w stosunku do 2.1 można przeczytać w "Release Notes".

    OdpowiedzUsuń